söndag 12 september 2010

Presenter!!!!

Gissa om jag har haft en riktigt lattjo dag hittills!
I förmiddags åkte matte iväg till Sofiero... Fick vara ensam en liten stund efter det tills mormor kom och hämtade mig.. Sen gick vi upp och hälsade på gammelmormor, hon älskar när jag kommer dit och hälsar på! Hon tycker jag är jätterolig :-)
När vi kom hem igen dröjde det bara en liten stund innan matte kom hem igen..
Och hon hade med sig presenter till mig!! Massor av fina presenter! :-)
Bl.a. hade hon köpt en ny non-spill vattenskål i rostfritt (jag bet faktiskt sönder den i plast så hon sa att den här skulle jag nog osannolikt bita sönder hihi), nya ben till mig, en helt ny fäll till sovrummet och så hade hon köpt en ryggsäck till mig! Fast den ska jag inte ha förrän jag blir vuxen... Den ska jag få ha på mig när vi är ute och går så att jag kan få bära mina saker själv :-)

Titta en sån fin leksak jag fick! Mjuk är den och den piper
som sjutton när jag biter i den :-)


Jag fick ett helt nytt hus också som jag ska ha på jobb!
Ett mycket större än det gamla så nu jäklar har jag
nåt att växa i säger matte :-)
Tyckte faktiskt det var riktigt mysigt att ligga där inne :-)

Så fick jag en jättestilig scarf av matte!
Förstår inte riktigt vad texten betyder, men matte säger
att den passar mig perfekt hihi ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar