lördag 11 september 2010

Nattugglor...

Igår jobbade jag och matte natt!
Var riktigt skönt faktiskt :-)
Vi hade en ganska lugn natt så jag kunde ligga på min filt och vila en hel del och när matte och hennes kollega skulle gå sina rundor fick jag följa med och titta till dem gamla :-)
Framåt morgonkvisten vaknade jag till liv igen efter jag ätit och fick lite bus i benen :-)
Skrämde allt matte lite då för hon trodde inte att hon skulle få sova nånting sen när vi kom hem hehe.
Men kände att där faktiskt var lite mer sömn kvar i kroppen så både jag och matte sov en bra stund sen när vi kom hem :-)
Sen har matte både busat och tränat med mig idag, riktigt roligt!
Inatt har matte tagit ledig så får sova lugnt hela natten, så ska vi jobba en natt till imorgon!


Imorgon bitti ska matte iväg till Sofiero och handla och hämta grejor hon beställt till mig :-)
Ska få en helt ny och mycket större bur och så har hon lovat att köpa en ny fäll till mig och lite nya leksaker :-)) Ska bli spännande att få presenter sen när hon kommer hem !
Mormor ska passa mig sålänge när matte shoppar! Ska ladda upp ordentligt så jag kan busa loss med mormor hehe ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar