torsdag 30 september 2010

Kändis!

Jag ska minsann bli lite kändis :-)
Igår var vi in om på jobb på förmiddagen för att vara med på en intervju i Sydsvenskan!
Dem skulle komma till jobbet för att skriva en artikel om sätter som matte och hennes kollegor arbetar på med dem dementa och då frågade chefen om inte vi ville komma in och vara med så vi kunde visa upp MIG och hur jag muntrar upp dem gamla :-)
Jag sov mest hela tiden matte och kollegorna satt och pratade men vaknade lagom tills det var slut och reste mig upp för att dricka lite vatten.... Då hör jag en massa klickande från en man som satt på huk en bit ifrån mig... Och det där klickande kände jag igen... Foto!!!!!!
Jag rusade rätt bort till honom och in i kameran :-)
Hihi han fick lite bekymmer med att ta resten av bilderna eftersom det nog blev riktig extrem close-up :-P
Matte säger jag är en riktig linslus :-D
Så förhoppningsvis finner man min vackra bild i Sydsvenskan den 11 oktober :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar