torsdag 9 september 2010

Livet leker!

Livet är härligt just nu, känner mig som en liten prins här hemma :-)
Något jättekul har hänt; jag får nu lov att ligga i SÄNGEN!
Har inte fått det fram tills nu eftersom matte var rädd att jag skulle skada mina ben när jag hoppade ner, men efter att hon fick klartecken från veterinären att det inte var någon fara så var det fritt fram :-)
Det är jättemysigt att vara i mattes säng, mycket mjukare att ligga där än på golvet ju!

Vad var det jag sa, här kan jag ligga som en prins :-)

Får lov att ligga i soffan också. Matte har lagt ut en filt till
mig på ena sidan, men ibland så snor jag mattes sida istället :-)
Soffan är dock lite högre än mattes säng, så än sålänge
får jag ha mattes hjälp att ta mig ner från soffan :-)

Matte får en liten puss för att hon är så snäll :-)

The King!

Just hangin' around...

Härligt att få ligga i soffan och mysa på mattes ben om kvällarna!

Så härligt att jag somnar :-)


2 kommentarer:

  1. HMM. TROR DET BLIR EN BORTSKÄMD KILLE DET HÄR!!!! MEN DET ÄR SÅ DET SKA VARA...EN ÄLSKAD KOMPIS.
    KRAM TILL ER BÅDA GODINGAR FRÅN "MORMOR"

    SvaraRadera
  2. Såklart han ska bli bortskämd :-))

    SvaraRadera