tisdag 10 augusti 2010

Vilken dag!

Oj vilken dag det vart idag!
Riktigt, riktigt skojig. Väckte matte tidigt imorse, tyckte inte hon behövde ligga och lata sig så värst mycket...
Sen busade vi i stort sett hela förmiddagen :-)
Tränat har vi minsann också hunnit med idag, både kul saker och mindre kul saker....
Det roliga var att vi tränade på "sitt" och "ligg" som jag kan som en dans nu, sen lär matte mig lite trix... Just nu lär vi oss att spela boll. Det är skojigt kan jag tala om! :-) Jag ligger ner och matte sitter framför mig, sen rullar matte bollen till mig och jag ska rulla tillbaka den till henne. Börjar fatta galoppen nu faktiskt :-)
Det mindre kuliga var att matte insisterade på att vi skulle träna buren idag också.... Det gick väl lite bättre idag, men jag tycker inte det är alltför kul att sitta där inne...

I eftermiddags kom mormor hit! Gud vad kul hon är :-)
Idag fick hon dessutom en liten insyn i hur jag är när jag är på mitt bushumör hehe.
Mormor blev trött i huvudet och matte skrattade :-)
Sen åkte vi alla tre en tur med bilen också. Är fortfarande inte helt förtjust i att åka, men det gick mycket bättre idag! Var riktigt duktig om jag får säga det själv =)
Men efter allt det så vart jag väldans trött så fick äntligen lägga mig och vila lite när vi kom hem.

Ska fundera ut vad vi ska hitta på för skoj imorgon!


2 kommentarer:

  1. VILKEN BUSE SÄGER "MORMOR" MEN JÄTTESÖT.

    SvaraRadera
  2. Hihi, mormor blev allt lite trött i huvudet när gangstern var igång :-))

    SvaraRadera