söndag 29 augusti 2010

Lek, bus och social träning

Vilken skojig dag jag haft idag!
I förmiddags träffade vi på mattes kompis och hennes vovve som är 6 månader, en dvärgpinscher som heter Ozzy. Han var jätterolig, vi busade och lekte en stund.
Sen tränade matte och jag lite grann, hon släppte lös mig när vi gick i området så sen gällde det att hålla koll på henne så hon inte smög iväg och gömde sig för mig :-)
På eftermiddagen var det dags för kalas hemma hos gammelmormor och där fick jag träffa lite nya roliga personer för första gången! Bl.a. mattes storebror, moster och två kusiner. Var riktigt lajbans och alla tyckte jag var så söt och duktig :-)
När vi kom hem så tog jag mig en välbehövlig vila! Ja matte också för den delen...
Hon har inte känt sig helt kry idag sa hon... Vi hoppas båda på att hon inte ska bli sjuk nu.... Vi har ju massa roligt för oss så hon hinner inte bli sjuk :-)

Imorgon ska jag tydligen åka med matte till veterinären och få min andra vaccination.... Usch och fy, ska man bli stuken i nacken igen... Inte kul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar