onsdag 4 augusti 2010

Tankeverksamhet och skönhetsvård....

Har varit en spännande dag idag!
Först fick matte besök av sin kompis Malin som gärna ville träffa mig. Jag var inte alls blyg för henne fast det var första gången vi träffades!

Sen sa matte att vi skulle låta mitt huvud jobba lite...?
Hon plockade fram en rund platta med hål i och ett lock som snurrade runt, så det var ju jättesvårt att få tag i matkulorna hon la där i...!
Hon har allt mycket konstiga idéer min matte..
Men jag visade henne allt! Efter jag fått öva några gånger fattade jag nästintill hur man skulle göra!
Vänta bara tills nästa gång, då ska hon få se!

Nu ikväll tycker jag faktiskt att vi gjort något totalt onödigt!
Matte plockade fram en borste (som hade varit jätterolig att springa runt med, om hon bara låtit mig...!) och en liten sax och sen skulle hon borsta min päls!?
Och ännu värre! Sen la hon mig på rygg (!!!!) och skulle klippa håret under mina tassar...!
Mycket skumt.. Men matte sa att jag blev jättefin och att det minsann inte var sista gången detta trams skulle hända....
Knas-matte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar