söndag 22 augusti 2010

En aktiv söndag..

Matte har verkligen hållt igång mig idag när jag varit vaken :-)
Vi har vart ute och gått lite mindre rundor och hon har finputsat mina tassar genom lite skönhetsvård :-) Matte sa att jag var ännu duktigare idag än sist.
Sen har vi tränat lite också. Vi finslipar "sitt" och "ligg" och dessutom har hon lagt till att lära mig nåt som kallas för "stå"... Ge mig några dagar sen får jag kläm på det också :-)

Trots allt detta hade jag såklart tid att busa lite också hehe. Det är inte klokt vad kul man kan ha med en liten flaska :-))

Har varit jättehärligt att vara ledig hela helgen, men imorgon väntar jobb igen säger matte. Fast vi ska bara jobba en liten stund imorgon sen har vi hela eftermiddagen och kvällen fritt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar