fredag 6 augusti 2010

Lättlärd kille..

Matte säger att jag tydligen är en väldigt lättlärd liten kille :-)
Hennes första insyn på detta var i lördags, dagen efter jag flyttat hem till henne, när hon började säga till mig att jag var tvungen att sätta mig på rumpan innanför dörren efter vi varit ute på kisserundor, så att hon kan ta av mig mitt halsband...
Efter den fjärde rundan så satte jag mig självmant ner när vi kom in, och det har jag fortsatt med :-)
Det är ju så härligt att få höra att man är en duktig vovve :-))

Och vet ni, nu kan jag faktiskt både "sitt".....

...och "ligg".

Dessutom har vi idag börjat träna på något som kallas för "stanna".... Jag har inte riktigt fått kläm på exakt vad det är ännu, men ge mig några dagar så ska jag nog komma på vad det betyder det också :-)

I övrigt så har morfar varit och hälsat på mig idag också. Han är riktigt kul han! Har ju fått träffa honom några gånger innan också, när matte var och hälsade på mig när jag bodde hos min vovvemamma. Var riktigt skoj att få busa lite med honom idag och visa hur stor jag blivit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar