onsdag 25 augusti 2010

Tjo va det va livat...!

Tjo va det har vart en rolig dag idag!
Det har minsann blåst som tusan hela dagen och gissa om jag tycker det är skoj :-))
Allt blåser omkring på marken, finns ju hur mycket löv som helst man kan jaga efter :-)
Sen har matte och jag vart en liten sväng på jobb idag också. Fast vi skulle bara komma dit på möte så idag har jag inte gjort så himla mycket där.
Fast matte sa att jag var jätteduktig för trots att där satt 30 personer i samma rum och det pratades, skrattades o.s.v. så låg jag lugnt och sov jättegott :-)
Nu ska vi bara jobba imorgon också, sen ska vi vara lediga i hela 4 dagar :-)

Efter en lång blåsig dag är det ju superhärligt att kunna krypa
upp i soffan (med mattes hjälp...) och mysa i filten :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar