lördag 7 augusti 2010

Första badet....

Jaha, så var man nybadad då helt plötsligt....!
I eftermiddags tyckte matte att det var dags för mig att bada i badkaret!!!?
Va nu det skulle vara bra för det undrar jag bara!
Kan tala om att det inte alls var särskilt roligt....
Stå där och bli dränkt i vatten och intvålad.... Jag protesterade högt och tydligt ska jag berätta!
Försökte ta mig ur också några gånger men jag fick inte för matte...
Fast när vi var klara så svepte hon in mig i en handduk och så fick jag sitta i hennes knä och mysa lite när jag torkade :-)
Blev inte helt torr så sen tog matte fram den där grejen hon blåser på sin egen päls med och det blåste en massa luft från den!....
Helt plötsligt var jag torr igen :-)
Var himla mysigt efteråt :-)

Nybadad och precis utsläppt från badrummet :-)


Såhär fin blev jag efter jag vart nyfönad!
Stilig kille, inte sant :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar