torsdag 12 augusti 2010

Nya lekkamrater!

Idag har jag minsann hittat några nya lekkomisar :-)
Efter matte och jag varit en tur nere i stan hos mattes vän Malin och hennes katt Harley, så träffade matte på några av våra gårdsgrannar och dem har tre stycken små, små vovvar... Jag lovar, dem är jättesmå! Mindre än mig till och med!
Dem två "äldre" damerna var inte så leksna, men den lilla yorkshire-minstingen var jätterolig!!
Snacka om att vi hade kul ihop hon och jag! Vi sprang runt och busade och brottades och skojade :-)
Dem "äldre" damerna var också med, men jag tyckte inte dem var så värst kul... Då och då morrade dem till på mig så jag fick lägga mig ner...
Matte sa att det var nyttigt för mig att få träffa lite andra vovvar jag kunde leka med och dessutom lära mig lite hundumgänge..
Efter allt bus blev jag faktiskt riktigt trött, så det var skönt att sova ett bra tag efteråt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar