söndag 8 augusti 2010

En kissfri natt...

Känner mig mäkta imponerad av min lilla Meeko idag..
Inatt var första natten som han varken har kissat eller bajsat inne under natten...
Han väckte mig 05.40 och talade om att han var kissnödig då, så då gick vi ut och han kissade länge :-)
Synade lägenheten när vi kom upp och till min stolthet (och förvåning...) så var där inget gjort inne!
Riktigt duktig kille!
Jag är imponerad av att han redan som såhär liten säger till när han behöver kissa..
Återstår att se hur långt tid det tar för den lille pellen att bli rumsren... Han fattar ju väldigt fort.
På dagarna är det mycket spring, vi går ut allt från en gång i timmen till varannan timme typ, det beror lite på...
Men på natten går vi bara ut om han själv säger till han är kissnödig...
Trodde jag skulle ha jobbigare för att bli morgonmänniska nu igen och gå upp tidigt, men det känns helt okej... Dem två första rundorna vi går ut på morgonen är ju helt ljuvliga! Lugnt och skönt är det och härlig morgonluft!

Må väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar