måndag 9 augusti 2010

Shopping...

Idag har matte släpat ut mig på bilfärd igen.... Jag är fortfarande inte helt förtjust i att åka bil..
Matte är ju med och jag kan se henne där hon sitter, men jag tycker ju inte det är skoj att behöva sitta ensam där bak...
Vi åkte till ett ganska kul stället i alla fall. Vi åkte till djurshoppen Spiggens Zoo för att shoppa lite :-)
Matte köpte en ny klotång (vad nu det är för nånting....), lite hundgodis och ett nytt ben till mig :-) Mycket spännande!
Dessutom kom där en gigantiskt vovve som ville hälsa på mig!!! Han var tre gånger så stor som mig med massa päls och lång näsa.... Matte sa han var en Collie...
Han var visserligen jättesnäll men jag tyckte allt det var liiite äckligt, så jag skällde lite på honom...
Men nu hoppas jag att jag slipper fler bilfärder idag...

Mitt favoritställe att ligga på under dagarna..
Där är svalt och skönt inne i badrummet :-)

Igår hade jag lite bus på gång :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar