fredag 27 augusti 2010

Miljöträning...

Smög in lite miljöträning med lillebror igår när vi var och jobbade. Var tvungen att posta några brev igår så planerade in att fixa det på rasten... Posten ligger en alldeles lagom liten runda från vårt jobb så jag och Meeko knallade ut och begav oss till och från posten.
Dessutom ligger det ganska centralt och eftersom vår rast låg runt 16-snåret så visste jag att det skulle vara ganska så mitt i rusningstrafiken.
Jag måste säga att jag är så imponerad av denna lilla valpen! Han gick hur fint som helst och snusade lite längs husväggar och spanade in lite av folket som gick och cyklade förbi. Fullt av liv och rörelse var det runt omkring oss i form av både fotgängare, cyklister och massa bilister, men inte bekom det honom...
Fantastiskt duktig liten kille :-)

Fortsätter han såhär så har jag stora förhoppningar om ett bra resultat sen när det är dags för MH :-))

Må väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar