torsdag 5 augusti 2010

Nya möten..

Idag har matte och jag varit ute på färd igen.
Vi gick hem till gammelmormor och hälsade på henne för första gången, och mormor var också där.
Det var jättekul att få träffa gammelmormor, henne blev jag mycket förtjust i :-)
Hon tyckte jag var supersöt sa hon :-)
Efter allt bus med mormödrarna somnade jag gott en stund när vi kom hem..

Mormor hade köpt present till mig, ett nytt BEN!!

Nu ikväll har matte och jag lekt lite igen. Hon plockade fram en till godistänkargrej som hon trodde var lite klurigare än den förra. Här var jag tvungen att lyfta upp klossar för att hitta matkulorna... Men ha, jag kopplade ganska så fort minsann! Matte fick hjälpa mig med de tre första sen visste jag allt hur det skulle gå till :-)
Var bara de sista två också hon fick hjälpa till med, för då var jag ganska trött...

Hon har sprungit ifrån mig idag igen, kan ni fatta?!
Sa att hon skulle ner och lägga in tvätt, vad nu det betyder...?
Men hon kom ju tillbaka ganska fort igen och då blev jag jätteglad :-)


1 kommentar:

  1. Va synd att du inte var med igår! Jag började prata med en av Mettes barndomskompisar Annika som numera bor i stockholm - och hon hade en Aussie!! Hur stora är oddsen??? Dessutom förlorade vi... =(

    SvaraRadera