onsdag 17 november 2010

Visst är det härligt med överraskningar....

Idag var jag ute en sväng på förmiddagen... Skulle till tandläkaren och kolla tänderna, var in om bokhandeln för att fixa lite saker till Meeko's pärm och snabbhandlade ett par nya jeans...
När jag kom hem hade Meeko ordnat med en liten överraskning till matte.....
Följande väntade mig när jag öppnade ytterdörren:


Snälla Meeko hade öppnat posten till matte :-)

Som synes var det mesta välstrimlat, kuvert och papper
från AMF eller vad det heter (som jag inte bryr mig ett dugg om
och bara brukar kassera direkt typ..) och kuvertet till en bensinräkning...
Oj, oj tänkte jag, nu har han strimlat räkningen... (duktig hund hehe)
MEN.... Bensinräkningen var det enda som var helt....
Kul... En hund som sorterar ut räkningarna och behåller dem intakta... :-)


Ibland är det kul att komma hem :-))

Må väl!

4 kommentarer:

  1. Hade varit bättre att lära honom att strimla räkningarna...hihi
    Ozzi gjorde oxå så när han var bebis o så även Mini, men nu är ju problemet löst med huset. Men med Ozzi satte vi ett kompostgaller vid dörren , då bildade det ett litet mellanrum på ca 1 dm mellan dörr o galler o där kunde posten ligga ifred. =)
    men lite svinn hör till... hihi
    Mini käkade gärna på en hörna av väggen i lägenheten.... liiiiite jobbigt. O så var hon helt fascinerad av att dra av tapet... Inte heller så kul i en hyreslägenhet. O svårt att stoppa.
    Ozzi nöjde sig med en golvlist hörna när han var valp samt en gammal byrå, det var helt ok.

    Ses på lördag!!

    SvaraRadera
  2. Hihi ja det tycker jag oxå :-) Konstigt med en vovve som sorterar ut räkningar och sparar dem hihi.

    SvaraRadera