söndag 7 november 2010

Lite allt möjligt...

Då har den här veckan gått då ja...
Vi har gjort lite allt möjligt, förutom att jobba, jag och matte...
Har såklart vart en massa lek och bus som vanligt :-)
Annars har vi gömt godis, tittat på tv, tränat m.m.
Idag har vi ägnat lite träningstid åt ringträning, mestadels att jag ska kunna stå och visa upp mig för domaren. Matte såg så förvånad ut, det gick över förväntan sa hon hihi.
Sen har vi tränat lite på fotposition, så jag ska kunna veta hur jag ska sätta mig på rätt sätt :-) Handlar tydligen mest om att jag ska kunna flytta in rumpan och rätta till den själv :-)
Dessutom har vi övat på "svimma". Nåt jag börjar klura ut nu hehe. Idag har matte börjat lägga in kommandot så lite träning till så ska det hela nog sitta som en smäck :-))

Här luktar det minsann nånting.....

....tror nog matte har gömt lite godis här under!

Tro det eller ej, men jag tittar faktiskt högst fascinerad på
Robin Hood med matte... Spännande det här med tv...


2 kommentarer:

  1. Så söt han är! Blir det utställning i Åstorp, månne? Vet att Elisabeth o Mio ska dit. Själv åker jag nog dit o kollar lite - utan Clemmie, galenpannan.

    SvaraRadera
  2. Javisst blir det utställning i Åstorp :-) Ska bli väldigt spännande hihi. Håller på att öva här hemma nu men vet i sjutton hur det blir sen när där är en massa andra hundar runt omkring haha.

    SvaraRadera