onsdag 17 november 2010

Framsteg..

Igår var jag och mattefortsättningskurs i Råådalen igen.
Denna gången hade vi mormor med oss som hejarklack :-))
Hon tyckte jag var jätteduktig :-D
Igår tränade vi som vanligt på kontaktövning, alltså gå sick sack förbi alla dem andra samtidigt som jag ska kolla på matte hela tiden.
Sen körde vi platsläggande, inkallning och hopp över hinder.
Matte var stolt över mig sa hon :-)
Sa att jag gör fina framsteg i alltihop! Vår träning på fotposition börjar ge resultat, jag börjar faktiskt få kläm på det här med vart jag ska placera mig och att jag ska kunna flytta in rumpan mot matte :-)

Nästa vecka är det både valpkurs och fortsättningskurs =)
Valpis är på tisdag och fortsättningskurs på torsdag, så hinner vila en dag emellan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar