söndag 28 november 2010

Myshelg med matte

Har vart lediga nu i helgen, matte och jag.
Var lediga hela lördagen så då tog matte ut mig på gröningen här i området för att kasta snöbollar :-)
Jag var lös hela tiden och matte berömde mig jättemycket för inte släppte jag henne med blicken inte, hon hade ju snöbollar hihi.
Va ute drygt en halvtimme och bara kasta snöboll, sen ville matte gå in.... Hade gärna vart ute resten av dagen hehe.
Har tränat en hel del också. Jag har blivit riktigt duktig på fotpositionen! Rättar minsann till mig själv nu, med lite godishjälp från matte bara :-)

Idag har vi haft ensamträning som hette duga!
Matte skulle på teater med en kompis så då fick jag vara hemma själv ju...
Kunde väl fått följa med på teater, fattar inte varför jag inte fick det....? Konstigt....
Var i alla fall jätteduktig. Inte rört nånting här hemma när matte kom hem :-)
Imorgon är det dags för jobbet igen.
Hoppas jag i alla fall, för matte mår inte riktigt bra ikväll... Krasslig i halsen, snuvig och småfeber säger hon... Stackars matte :-(
Hoppas hon mår bra imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar