torsdag 11 november 2010

Ljus i mörkret :-)

Matte hon har shoppat lite till mig igen! Hon har köpt ett litet täcke till mig med reflexer på som jag ska ha på mig nu när vi går promenader i mörkret, så jag ska synas ordentligt :-)
Fick testa det imorse och nu ikväll och det gick hur fint som helst! Dem första meterna ville jag helst vända mig och dra i det hela tiden, men sen struntade jag faktiskt i det :-)

Tycker jag ser riktigt stilig ut i mitt reflextäcke :-)

Eftersom jag tuggat upp alla mina andra ben här hemma
fick jag ikväll ett märgben av matte! Fast hon skrapade ut det mesta
av fyllningen så att jag inte ska bli dålig i magen...
Det var riktigt lattjo att springa runt med det hehe.


Vi har vart på fortsättningskurs igen också och gissa om det var kul!!! Sista halvan av kursen fick vi prova på lite agility!!! Matte säger att vi ska köra mycket av det och det gillar jag! För oj va jag tycker det var skojigt!! Jag fick prova på lite låga hopp och att springa i tunneln. Hade jag själv fått bestämma skulle jag fortsatt hoppa och springa tunnel resten av kvällen! Tyckte inte alls det var kul när matte kopplade mig och dem andra vovvarna fick hoppa.... JAG ville ju hoppa och springa tunnel igen ju :-))

Nu har vi bara en jobbedag kvar, en kort en... Vi slutar halv ett imorgon och sen ska vi vara lediga hela helgen ända tills tisdag så då jäklar ska här tränas, busas och mysas :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar