torsdag 4 november 2010

All work and no play....

Nä, jag skojar :-)
Riktigt så är det inte hehe. Fast tyvärr tyvärr så missar jag och matte vår fortsättningskurs i Råådalen ikväll och dessutom valpkursen nästa vecka eftersom vi måste jobba kvällar då :-(
Matte försöker ordna till schemat och byta när det går, men ibland så går det helt enkelt inte....
Trist, men sant...
Fast vi tränar ju här hemma istället :-)
Och leker i massor!! Matte är så himla kul att leka med :-D
I förrgår hade matte lite ringträning med mig i mitt nya utställningskoppel! Tydligen ska jag kunna småspringa sidan om henne utan att hoppa...! Hur lätt är det då på en skala??!
Nu idag har vi vart ute och vågat oss på lite lösträning igen hehehe.
Men idag var matte riktigt stolt över mig! Det gick faktiskt lysande :-)
Liite spring i benen hade jag, men jag lyssnade på matte hela tiden :-)

Nu ska vi bara mysa och leka här hemma några timmar till, sen bär det av till jobb för en kort kväll, sen ska vi faktiskt jobba natt tillsammans med mormor *woohoo*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar