torsdag 7 april 2011

Happy Birthday to us!

Eller ja, mest till matte förstås eftersom jag "bara" blir 10 månader idag hehe.
Vi har haft en jättebra och rolig dag!
Först jobbade vi till kl 14, sen när vi kom hem fick matte köra iväg och handla lite och hämta tårtan (som jag inte fick smaka *hmm*), och kl 18 kom det maaaassor av folk till oss :-)
Alla mina favvisar kom, både mormor, morfar och morbror Danne så gissa om jag fick busat mycket :-)
Mormor hade med sig ett ben till mig också!! Mums!
Medans jag tuggade ben drack matte, mormor, morfar och morbror Danne kaffe, åt kakor och tårta.
Sen busade vi lite till hihi.
Har varit en superrolig kväll!!
Matte hälsar och tackar till mormor Gun, morfar Anders och morbror Danne för en trevlig födelsedag :-)

Hoppas min riktiga födelsedag också blir såhär rolig hihi.


Grattis matte :-)

Blev en massa bus med morbror Danne :-)
Är han knasig eller vad??! Gömmer mig under filten...



Puss igen matte på din dag!

4 kommentarer:

  1. TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL SÄGER MORMOR GUN TILL DIG MEEKO O DIN MAMMA!!!! BUSUNGEN MIN!!!!

    SvaraRadera
  2. Tack själv för en härlig och underbar födelsedag!! <3 <3 <3 <3
    Meeko tackar för benet :-)
    Puss å kram från oss!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS båda två!!! Vilken härlig födelsedag ni har haft - och så söt Meeko är under filten!

    Massa pussar från Clemmie!

    SvaraRadera
  4. Tackar så hjärtligt!
    Hihi, ja visst är han :-)

    Kramar från oss å puss till lilla Clemmie

    SvaraRadera