måndag 11 april 2011

Ett soligt besök i Mörarp!

I söndags tog jag och matte bilen upp till Mörarp för att hälsa på hos Kent, Jeanette och Cleo!
Blev en riktigt härlig och rolig eftermiddag med massor av människor och massor av aussies!!
Förutom Kent, Jeanette och Cleo så var Linda och lilla Sonja på besök, sen kom Emy och Tilda plus att där var en familj valpköpare som ville spana in vår härliga ras :-)
Med andra ord massor av lekkamrater! :-))
Som vanligt hade jag jätteskoj med Cleo och lilla Sonja var en väldigt söt och kul liten tjej!
Stundtals försökte jag faktiskt blåsa upp mig och uppvakta både Sonja och Cleo hihi.

Matte fick till lite fina bilder från eftermiddagen också :-)


Härliga Cleo :-) Jag och lilla Sonja :-)
Man blir törstig av att springa runt hehe.


En vacker tjej och en stilig gosse :-)


Ett litet hundbad dök också upp :-)


Va skäller du för??


Vad gör du? Ska man hoppa ner i baljan eller?



Matte, vad sysslar hon med egentligen??...


Jösses, hon skvätter vatten på mig...!


Skulle vi leka eller? :-)


En söt liten badtös :-)


Tack för en jättehärlig och rolig eftermiddag familjen Fogelberg :-)

Alltid lika kul att komma och hälsa på er :-)


2 kommentarer:

  1. Alltid lika kul att ha dig o Meeko här, massor med goa människor o underbara hundar o en stor SOL, kan det bli bättre.
    KRAM PÅ ER

    SvaraRadera
  2. Nä, jag tror inte det kan bli bättre :-)
    Kramar från oss!

    SvaraRadera