måndag 4 april 2011

En mysig ledig dag!

Efter att ha jobbat hela helgen fick jag och matte äntligen vara lediga idag :-)
Och en härlig dag har vi haft! Började dagen med en skön morgonpromenad, sen bus och lek hemma :-)
Vid middagstid var det så underbart vårväder ute så matte tog på sig träningskläderna så gick vi ut på gröningen och körde ett litet pass! Lite fotgående, backaövning med läggande och ställande sen avslutade vi med lite platsliggning. Matte tyckte jag var så duktig så min slutliga belöning blev min lekapport med pipis i!! Den är SÅÅÅ rolig!!
Sen innan matte skulle iväg till gymmet för att hålla sitt spinningpass så tog vi en skön promenad till :-)

Kvällen har dock inte varit så skojig....
När matte kom hem hade jag kräkt lite :-(
Kräkte en gång till när matte kom hem, bara slem men var inte kul ändå... Och matte i sin tur blev lite orolig...
Jag är ju hennes bebis säger hon och tydligen blir mammor oroliga när barnen blir sjuka hihi.
Men har inte kräkt mer sen dess och efter en lååång tupplur mår jag nog lite bättre nu. Vaknade och kände mig till och med på lite lekhumör så förhoppningsvis var det inte nåt farligt :-)

Imorgon är det jobbedags igen.
Ser framemot torsdag för då blir jag 10 månader gammal och dessutom blir matte ett år äldre då också så vi ska ställa till med kalas här hemma :-)

Woof woof!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar