onsdag 23 mars 2011

Varför ska man dricka ur vattenskålen.....

.....när man kan hitta mycket roligare ställen att få sitt vatten från? :-)
Jag har hittat ett nytt, jättekul ställe där jag kan släcka min tröst!
Kranen i badkaret!!!
Är ju störtkul att dricka från en rinnande kran :-))
Numera när matte går in i badrummet så rusar jag gärna efter och ställer mig demonstrativt vid badkarskanten och kollar på matte så hon ska fatta att jag vill hon ska sätta igång kranen! Sen är det bara att lapa i sig :-)


Livet är härligt!! :-))

2 kommentarer:

  1. Våra katter älskar oxå att dricka så ur kranen. och hundarna ska alltid dricka ur vattenutkastaren i trädgården trots att de har vatten i vattenskålen under!

    SvaraRadera
  2. *fniss* Ja se våra underbara, tokiga fyrbenta vänner :-)
    Dom gör verkligen livet värt att leva :-)

    SvaraRadera