onsdag 23 mars 2011

Härliga Hund....

För en tid sen skickade jag iväg en sån där erbjudandeprenumeration på tidningen Härliga Hund där man skulle få x antal nummer plus några bra hundgåvor till ett minimalt pris....
Har väntat några veckor på att första numret äntligen skulle dimpa ner i brevlådan så jag kunde börja läsa lite....
Nu på förmiddagen var jag iväg med mamma en snabb sväng på elgiganten i Lödde och nu när jag kom hem såg jag till min glädje att första tidningen äntligen kommit......
Tyvärr kan jag då inte precis säga att jag ser fram emot att läsa den..... Det var liksom lite "fel" på den.....
Förstår inte direkt tanken förlaget hade när dem skickar ut en trasig tidningen som man måste läsa i delar.....??
Eller kan det möjligen vara så att tidningen stött på en aussie på vägen...? ;-))

See for yourself....

Hoppas nästa nummer kommer i bättre skick hahaha.

Må väl!

4 kommentarer:

  1. Hrm, undrar hur dom tänkte där? Känns lite svårläsligt... ;)

    SvaraRadera
  2. Hahahaha förlåt att jag skrattar, men kan se det framför mig!
    Men du måste ju förstå att prenumererar man på en hundtidning så har ju HUNDEN företräde att läsa den!!! Och aussies ja de läser ju på ett speciellt sätt :D
    Jag är sååå glad att vi har brevlåda utomhus *fniss* annars hade nog inte mycket av vår post gått att läsa.... När hundarna är hos Björns mamma på dagpassning, de bor i lägenhet, så händer det att en del "reklam" är isöndertuggad om de varit ensamma...

    Söta lilla Meeko hihi!
    Han kommer bli sååå bildad hihi!

    Kram från mig o de blå

    ps. jag har uppdaterat hemsidan med lite bilder från aussieträffen

    SvaraRadera
  3. Ha ha - sötnosen har läst tidningen!

    SvaraRadera
  4. Hihihi jo han läser visst allt tidningen på sitt egna lilla speciella vis ;-)
    Men det är bra att han utbildar sig. Matte pluggar ju så han tyckte väl inte att han skulle vara sämre *fniss*

    Får sätta mig imorgon och se om jag kan pyssla ihop den så matte också kan få läsa lite hihi.

    Kram på er!

    SvaraRadera