lördag 2 oktober 2010

What to do....?

Ikväll fick jag ett glädjande besked via mail angående Meeko och kurser...
Något jag önskade för oss från första början...
Men såklart kan det inte alltid vara helt enkelt och det glädjande beskedet gav mig nu lite huvudbry och beslutsångest...
Ska man hålla sig fast vid det man beslutade som alternativ eller ska man röra till det lite och gå på magkänslan över vad man tror blir bäst för mig och lillebror....?
Hmm...
Let you know when I've decided...

För övrigt laddar vi nu och ser fram emot morgondagen när vi ska på valpträff på Järavallen och träffa (nästan) alla syskonen och Tilda och Cleo!
Ska bli superkul! :-)

Må väl!

2 kommentarer:

  1. Hmmm låter ångestfyllt hihi..... berätta så kanske vi kan hjälpa dig att göra ett bra val =)

    Hoppas ni får en mysig valpträff imorgon!!!!!

    Kram från oss

    SvaraRadera
  2. Då förstår jag! Absolut ska man gå på magkänslan....tycker nog oxå att det låter som om det "senare" alternativet som du först var inne på låter som om det skulle passa er bäst....men svårt ibland att välja

    Hade ni en trevlig valpträff idag?

    kram

    SvaraRadera