lördag 9 oktober 2010

Kul på jobb!

Det är minsann riktigt skoj att jobba!
Hittar hela tiden nya saker att hitta på :-))
Matte och jag jobbar nu hela helgen.... Idag jobbar vi en såndär delad tur så först har vi jobbat 7-12, nu är vi hemma på lite rast och sen jobbar vi 16-20.30 igen...
Hade lite blodbad nu under förmiddagen.... Jag tappade en av mina vampyrgaddar! Matte säger att hon är glad att jag blir av med dem hehe... Undrar varför ;-)

Hittade en ny kompis att leka med! En stooor mjukisvovve
man kan brottas med och bita lite i :-))

Måste ju posera framför mitt fina hus som är fullt med leksaker :-)

3 kommentarer:

  1. Åh på den sista bilden börjar han ju se ut som en riktig liten herre hihi!!! Sötnos!

    Bläää för delade turer.....

    SvaraRadera
  2. Hihi ja han växer så det knakar :-)
    Han är alldeles underbar min lilla sötis :-)

    Ja, delade turer är inte alls nåt kul :-(

    SvaraRadera
  3. Programmet heter PhotoScape!
    Jag laddade ner det härifrån:

    http://download.cnet.com/PhotoScape/3000-2192_4-10703122.html

    En massa roliga kollage kan man göra!!!!
    Jag bara älskar det hihi!!!

    SvaraRadera