lördag 16 oktober 2010

När dag blir natt och eftermiddag blir morgon....

Nu i helgen har jag och matte lite konstiga rutiner...
Vi jobbar nätter nu hela helgen så det blir lite omvänt...
Jag är såklart med på jobb även nattetid :-)
Matte säger jag är jätteduktig för när allt är lugnt så ligger jag och nannar ganska gott :-)
Så dem här dagarna så blir det natt för oss kl 7 på morgonen och då går vi hem och sover! Fast jag kan vila på jobb under natten så somnar jag jättegott när vi kommer hem och sover ända tills matte väcker mig runt två-tiden! Då blir det morgon för oss hihi.
När vi jobbar nätter så tar vi det ganska lugnt..
Gick en morgonrunda (i eftermiddags alltså hehe) i Karlslundsskogen och gud var det var spännande! Där var en massa konstiga djur där...! Lät mysko gjorde dem också.... Inte ett enda skall kunde man höra... Bara en massa "muuu" och "bäää".... Skumt värre...
Sen har jag och matte bara haft mysstunder och busat och skojat :-)
Passade på att träna lite kortare pass också på våra två rundor....
Lite linförighet, gå fint i koppel och ligga kvar...
Det är så roligt att träna!!! :-))

Nu ska jag ta mig en lur på golvet tror jag...
Bjussar först på en fin bild matte gjort på mig :-))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar