torsdag 23 december 2010

Tjuvstart på julklapparna :-)

Fick faktiskt en för tidig julklapp av matte idag :-)
På vår rast gick vi bort till djuraffären för matte skulle handla godis till mig och då tyckte hon att jag dessutom behövde ett nytt halsband!
Det råkar ju vara så att jag emellanåt är en liiiiten draghund och då tyckte matte jag skulle ha ett rejält halsband som inte kommer gå sönder... För vi vill ju inte jag ska springa bort eller nåt annat otrevligt :-))
matte hittade ett jättesnyggt halsband till mig som hon köpte och jag fick börja använda direkt :-)
Det blev ett nougatbrunt halsband med stjärnor på så det matchar min päls och så tycker ju matte att jag är hennes lilla stjärna!
Så det passar ju perfekt! ;-)

Nu har matte slagit in alla julklapparna och jag har hjälpsamt legat bredvid på golvet och kollat så hon gjort allt rätt :-)
Nu ska vi bara mysa en stund, jag på min fäll och matte i soffan med lite glögg, pepparkakor och mormors hembakta bröd :-)
Imorgon har vi fullt upp hela dagen så vi lär nog knappast hinna blogga nånting varken jag eller matte, så en supermysig jul på allihop och hoppas ni får lika många julklappar att slita upp som jag kommer få! :-)

God Jul!

2 kommentarer:

  1. VILKET TJUSIGT HALSBAND SOM PASSAR TILL EN STILIG KILLE. GOD JUL MINA ÄLSKLINGAR ÖNSKAR MORMOR O MORFAR TOMMY!!

    SvaraRadera
  2. Tack mormor :-))
    God jul till er oxå från oss tosingar :-)

    SvaraRadera