måndag 6 december 2010

Jobb, bus och mys

Äntligen ska jag och matte vara lediga!
Vi har jobbat hela helgen och idag också, så imorgon ska vi bara få vara :-)
Har varit en lugn och skön jobbehelg och roligt har det varit dessutom! Dom har skottar bort all snön från parkeringen på jobb och lagt den i stora, stora högar längs gräset där jag brukar få gå och rasta mig så gissa om jag har skuttat och hoppat i dom i helgen :-))
Lajbans!
Vi har faktiskt inte tränat precis nu under helgen utan tagit en lite paus nu när vi jobbat. Förutom att köra lite småtrix-träning, tass, goddag, sitta vackert osv, himla skoj :-)
Annars har vi mest koncentrerat oss på bus, lek och mys :-)
Just ikväll är jag faktiskt ganska trött så har legat i soffan hos matte och nannat gott.
Imorgon ska jag tydligen vägas och mätas igen, blir ju hela 6 månader gammal imorgon :-)
Och så har vi avslutning på valpkursen imorgon kväll!
Men nu ska jag fortsätta nanna lite igen *yäsp*

2 kommentarer:

  1. Det känns som att de växer på sig fint de små ligisterna. Mini väger nästan lika mkt som min gamla bc tik gjorde som vuxen.... Shittas pomfrittas. Ozzi lär få att bita i när hon blir vuxen... hehe

    hoppas allt är bra med er i övrigt. Njut av snön o snart är det jul Herregud.

    Ha det underbart

    Kikki med Tosse o Mini

    SvaraRadera
  2. Ja det verkar som dem gör det :-)
    Hur mkt väger Ozzi?
    Jodå, bara fint med oss i övrigt, Meeko älskar snön hihi.
    Ja gud, kan inte fatta det... Tycker tiden bara har flugit fram sen i somras!

    Ha det fint!
    Kram från oss!

    SvaraRadera