söndag 15 maj 2011

Ny bästis!

Min matte hon är lite knäpp ibland.....
Nu har hon minsann skaffat sig en pojkvän till råga på allt..... Så nu är det slut på att få ha matte och sängen i fred alltid.... :-)
Nåja, jag är ju fortfarande mattes älskade gosse och hon kelar med mig lika ofta som innan tack och lov hihi.
Fast det är lite småjobbigt att inte alltid få ha matte ifred längre så har jag faktiskt lagt in mitt godkännande till pojkvännen... Han är trots allt ganska trevlig och rolig.. Han är väldigt glad i mig och kelar och busar mer än gärna med mig hihi.
Och finns en sak som är det bästa av allt!...... Matte hade minsann vett att skaffa sig en pojkvän som också har vovve!!
Så jag har fått en helt ny bästis! :-) Jag älskar Ramses :-)
Det är superkul att få busa och leka med honom! Även om han nog blir lite trött på mig emellanåt..... Hade jag fått välja så hade jag ju velat busa och leka non stop 24/7 hehe... Men han är lite äldre än mig så han tycker man ska ta det lite lugnt emellanåt......
Något matte och Tobbe säger har bra inflytande på mig..... Fattar inte vad dem menar med det...?


Jag och nya bästisen Ramses :-)


3 kommentarer:

  1. VILKA SÖTA POJKAR!!!
    TÄNK ATT MEEKO FÅTT EN STOREBROR ATT SE UPP TILL, INTE DÅLIGT. NÄR VI FRÅGADE DIN STOREBROR DANIEL VAD HAN HELST VILLE HA, LILLASYSTER ELLER LILLEBROR, SA HAN: STOREBROR ELLER TIOVÄXLAD CYKEL!!! MEN HAN BLEV GLAD FÖR DIG OCKSÅ LINA!!! KRAM

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ja det var ju tur det :-)
    Bättre lillasyster kunde han ju inte fått ;-)
    Jag måtte iaf vara fan så mycket bättre än en tioväxlad cykel *fniss*
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hmmmmm.. "Han är trots allt ganska trevlig och rolig.." ???
    Tack för den kängan... :)

    Ramses hälsar att han nog ska få pli på dig Meeko.. ;P

    SvaraRadera