söndag 15 maj 2011

Igång med behandling och marknadsföring :-)

Då var man äntligen igång på allvar med utbildningen!
I torsdags körde jag min allra första massagebehandling!
Lånade Ramses för en liten behandling och det gick kanon!
Blev en liten anamnes följt av visuell bedömning (som är det svåraste av allt änsålänge innan man lärt upp sina ögon till 100%..), palpering av skelettdelar och muskler och till sist en liten massage. Gissa om det var roligt! :-)
Ramses verkade ganska nöjd han också, han låg rak lång på sidan och bara blundade när jag masserade hihi.

Dessutom var jag ute på klubben i Råådalen i torsdags kväll på medlemsmötet och marknadsförde mig lite.
Passade på att berätta att jag finns typ och att jag gärna tar emot hundar att praktisera på.
Verkar finnas ett genuint intresse från många där att låta sina hundar få massage och att kolla av muskulaturen osv så det kändes riktigt härligt!
Ska boka in några dagar i sommar så folk kan få teckna sig och sina hundar och det verkade som det skulle vara väldigt uppskattat!
Folk började till och med höra sig för om hur dem kunde få tag i mig :-)
Det känns som man har en spännande framtid till mötes :-)
Och alla ni som läser bloggen vet ju hur man får tag på mig. Bara att slänga iväg ett par ord om ni vill boka in mig för hembesök och lite hundmassage ;-)

Må väl!

1 kommentar:

  1. vaddå ganska nöjd.. ?
    jag somnade ju nästan under massagen.. ;P
    det va sköööööönt !!

    SvaraRadera