söndag 20 februari 2011

Vårkänslor i skogen

Nu äntligen har matte fått tillbaka sin dator igen.. Denna gången hoppas vi att den håller sig frisk ett bra tag framöver hihi.
Igår tyckte matte att det var sånt underbart härligt väder, kallt ja men solen sken och allt var vindstilla, så vi bestämde oss för att ta en skogspromenad på Järavallen!
Vi tog en lagom lång runda och jag sprang lös nästan hela tiden! Gissa om det var härligt!!
Jag gjorde matte superstolt dessutom för jag skötte mig utomordentligt duktigt :-))Jag gick t.o.m. bättre lös än med kopplet på hehe. Minst var 10:e meter stannade jag och kollade in matte... Gäller att hålla koll på henne för helt plötsligt så försvinner hon in bakom träd och buskar, eller så vänder hon och går på andra hållet! Hon är en riktig luring min matte :-)
Under tiden vi promenerade hittade matte även på lite kul saker åt mig. Inkallningar blev det gott om men även fot, stanna ja hon lät mig till och med balansera på stockar :-) Lajbans!
Fler såna här dagar med vår i luften önskar vi oss! :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar