måndag 10 januari 2011

Trix och trams

Idag började jag och matte på en ny kurs. En riktigt rolig en!!
Den kallas trix och trams och är på måndag förmiddagar i Svalöv.
Fem stycken vovvar är vi och jag är som vanligt yngst hihi. Vi ska bara hålla oss inomhus hela tiden och få lära oss en massa skojiga trix :-)
Det som stod på schemat idag var: följa targetpinne (man ska sätta nosen mot en pinne, nåt som jag fattade efter bara första försöket hihi), tasstarget (sätta tasen mot ett lock eller platta, kan jag redan för matte har lärt mig "trampa"), ta föremål i munnen (skojar du, inga problem här inte, tar ju ALLT i munnen hihi), fånga godis (hann vi inte träna idag..), vinka (kan jag också redan hehe), tass på mattes fot (hann vi inte heller med idag..), vacker tass (kan jag med både höger och vänster tass (-: ), samt pussa och viska som vi tyvärr inte heller hann med idag.
Så vi har haft en riktigt kul och trevlig förmiddag idag jag och matte :-)

Imorgon ska vi få besök av mormor :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar