fredag 7 januari 2011

Äntligen hemma!

Äntligen har jag fått hem min matte igen!
Hon kom och hämtade mig imorse hos Jeanette, Kent och Cleo. Var ute i trädgården och kastade snöboll med Jeanette när jag hittade matte :-)
Har haft det jättekul i Mörarp och busat massor med Cleo, men det var skönt att få hem matte igen :-)
När vi kom hem sov jag faktiskt i stort sett hela eftermiddagen och ett bra tag in på kvällen, höll mig vaken för mat och kissrundor bara hihi.
Nu ikväll har jag busat loss rejält med matte och såklart haft massor av mys i soffan :-)
Matte har haft det skoj i London sa hon, fast hon har saknat mig :-)
Hon har shoppat lite grejor med sig hem också... Snygga London-tavlor, mysbrallor hon kan ha på sig när vi busar, te från Harrods, mugg till teet från London Dungeons, en kilt och lite småsouvenirer...
Tyvärr hittade hon inte nån hundbutik, bara djuravdelningen på Harrods men där var inte priserna i mattes prisklass sa hon hihi. Men hon köpte ett par bra hundträningsvantar hon kan ha när vi tränar och en jättefin liten keramikskylt med en hund och texten "the dog and its housekeeper live here" hihi.
Nu ska inte matte åka nånstans på ett bra tag så nu får jag ha henne ifred ett tag :-)
Stort tack till Jeanette och Kent för att jag fick bo hos er några dagar och ha lajbans hos er!

Imorgon är det slut på semestern för då ska vi börja jobba igen :-)

2 kommentarer:

  1. Härligt att du hade det bra i London. Nu är det snart vår o då får vi försöka träffas med alla valpisarna så de kan busa o ha lite kul. Valpar o valpar....
    Eller så får vi läs du o jag med hundar träffas tillsammans med Jeanette o Cleo o ta en busrunda iskogen. Kunde oxå vara härligt att göra en dag. =)

    Ha det underbart.

    kramar Kikki o Mini o Ozzi

    SvaraRadera
  2. Ja visst ska det bli sköööönt med vår snart! :-))
    Absolut! Det tycker jag verkligen vi ska göra! Hade vart jättekul att ses en dag så "småttingarna" fått busa loss i skogen :-)

    Ha det bäst!
    Kram från oss

    SvaraRadera