måndag 3 januari 2011

London

Nu så blir det några dagars uppehåll här på bloggen.
Imorgon åker nämligen matte iväg till London några dagar!
Åker tidigt imorgon bitti och kommer hem sent på torsdag kväll.
Jeanette, Kent och Cleo ska vara barnvakter åt Meeko :-)
Ska bli jättekul att komma till London några dagar igen, men har en klump i magen ändå...
Känns alltid tråkigt att behöva vara utan sin älskade vovve några dar :-(
Känns dock tryggt att han ska få vara hos familjen Fogelberg och Meeko själv tror jag inte kommer bry sig speciellt mycket, han ska ju få busa med sin idol Cleo hihi. Nog mest matte som har ångest hihi.
Eftersom vi åker tidigt imorgon ska jag åka iväg nu ikväll och lämna honom i Mörarp och hämta hem honom på fredag morgon... Gissa om jag kommer hoppa ur sängen tidigt på fredag hihi.
Kommer sakna min lilla busunge SÅÅ himla mycket! Han har verkligen stulit precis hela mitt hjärta :-)
Min älskade vovve och underbara vän :-)


Må väl!

3 kommentarer:

  1. Du behöver inte oroa dig Lina.
    Han tillhör ju våran flock så han är ju som en liten lillebror här hemma.
    Åk nu o ha det så himla kul du bara kan det kommer Mekko att ha:)

    SvaraRadera
  2. Tack Jeanette :-)
    Vet han kommer ha det jättebra å känns tryggt han är hos er.
    Man är bara nervös för att han ska få nåt dumt för sig å sticka å leta efter matte :-)
    Ses på fredag morgon!
    Kram till er

    SvaraRadera
  3. Hej
    här kommer en tävling som ni kanske vill delta i?
    mvh
    Linda

    SvaraRadera