fredag 21 januari 2011

Hide the bone....

Senaste tiden har jag faktiskt kommit på en ny riktigt rolig lek!
Att gömma mina ben!
Både hemma och på jobb brukar jag nu gå runt och gömma undan mina tuggben så att ingen annan än jag kan hitta dem :-)
Har lurat matte vid ett par tillfällen här hemma, hon ser så rolig ut när hon springer runt i lägenheten och letar efter ett av mina ben hehe. Ännu roligare är det när hon inte hittar det utan jag själv får gå och plocka fram det hihi.
Redan på juldagen lyckades jag ju faktiskt lura både morfar och matte ute i morfars hus. Precis innan vi skulle köra hem så hade jag gömt mitt ben nånstans så både matte och morfar sprang runt i hela huset typ tre gånger utan att hitta det hehehe.
Hade vi haft en trädgård här hemma kan jag lova att jag hade grävt ner mina ben :-))
Men nu har vi ju inte det så då får jag använda fantasin istället och gömma dem under badkaret, bakom hyllor och byråer, under bänkar och massa annat :-)
Det är så roligt! :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar