torsdag 27 januari 2011

Dags för stilträning :-)

Då var det dags igen för lite stilträning med matte :-)
Idag la hon in anmälan till hela två utställningar för mig; valputställningen i Hässleholm i februari och utställningen i Malmö sen i mars!
Ska bli himla kul att få komma ut igen och visa upp sig och stila lite hihi.
Så nu får vi väl köra lite springträning igen och öva lite på ett snyggt ställande framför domaren :-)
Sen får vi se om jag vill sköta mig lika snyggt dom här gångerna som jag gjorde i Åstorp, man vet aldrig med lilla mig hehe ;-)

Nu ska vi nanna inför ännu en arbetsdag imorgon bitti!

4 kommentarer:

  1. Kuligt. Vet du om där är fler syskon som anmält sig. Jag är rätt säker på att jag ska anmäla Mini till hässleholm.
    Vi har börjat träna lite på att springa utan att hoppa, o tandvisningen. Den tycker hon är rätt onödig, vill gärna backa eller snaska lite på mina fingrar.... Undrar vad en domare hade sagt om det...hmmmm

    SvaraRadera
  2. Ingen aning faktiskt...
    Jättekul om ni oxå ska dit! :-)
    Ja det där med att inte skutta när man springer brukar Meeko oxå tycka är ganska onödigt hihi. Har man en glad hund så har man hihi. Tar inte så allvarligt på det, inte än iaf hihi. Tar mest utställningarna nu som träning för MIG haha.
    Vem vet, Mini kanske chockar dig lika mkt som Meeko chockade mig i Åstorp hihi, han valde ju att uppföra sig utmärkt då ;-)


    Kram från oss tokar

    SvaraRadera
  3. ja, det är ju som du säger en kul grej. Bara inte de tuggar på domaren som sagt...hihi

    Jag behöver också verkligen träna så det kan passa super. måste bara checka så jag har barnvakt. =)

    kramar

    SvaraRadera
  4. Hihi nä det får vi inte hoppas att dom gör :-)

    Hoppas du får in nån barnvakt nu då :-)
    Kram från oss

    SvaraRadera