lördag 17 mars 2012

Inför morgondagens utställning...

Nu är vi så (förhoppningsvis) förberedda som vi kan vara inför Malmöutställningen imorgon...
I eftermiddags körde vi lite ringträning här på tomten... Ställandet tyckte jag gick jättefint!
Själva visandet där vi ska springa runt gick sådär.. :-S
Det känner jag mig smått nervös över kan jag säga....
Meeko tyckte mest han skulle antingen galoppera, springa före mig eller hoppa på mig....
Jag hoppas att det bara är p.g.a att vi övar på tomten, där det ju annars oftast betyder lek och bus...
Jag vill verkligen inte att det ska gå helt tokigt imorgon så man känner sig totalt utbuad typ hihi...
Men, efter första rundan springträning plockade jag fram klickern och började klicka in honom varje gång han höll sig fint i vänstersvängarna och när han travade bra vid min sida och det kändes då mycket bättre....
Som tur är kommer husse vara med oss imorgon så vi har gott stöd med oss i alla fall om ifall det går käpprätt åt helsike :-)

Nu ikväll har här badats, fönats och borstats så nu har jag en väääldigt vit, fin, fluffig och väldoftande liten herre :-)

Som vanligt så var badet inte uppskattat alls,
men att bli inlindad i handdukar och torkad efteråt är härligt :-)

Myyyys!

En fluffig och ren liten gosse :-)

Håll nu alla tummar ni kan för oss imorgon så kommer det bilder sen :-)

Må väl!

1 kommentar:

  1. han är grymt snygg, förstår domaren.
    KRAM från en stolt uppfödare
    Jeanette

    SvaraRadera