fredag 2 mars 2012

Barn och leksaker.....

Idag kör jag en superdag....
Jobbat natt och när jag kom hem imorse bestämde jag mig för att strunta i att sova och hålla mig vaken istället och köra till Väla köpcentrum för lite diverse shopping :-)
Bl.a. för att få tag på några nya Kong Wubbas till Meeko.... Just dem är ju hans absoluta favorit när det gäller belöningsleksaker till träningen :-))
Så det blev ett besök in på GrizzlyZoo också.
Ett annat syfte med zooaffärsbesöket var att hitta en ersättningsgris till Ramses :-)
Den grisen vi haft hemma var måttligt utmärglad och just den är Ramses favvis hihi, så var ju tvungen att hitta en ny favvis till honom :-)

Ungefär såhär brukar det se ut, och låta, när jag än kommer hem med en påse från en djuraffär.... Vem säger att hundar (eller i alla fall hund!) inte är som barn..... :-)



Ååååhhhh, jag VET att matte har en spännande och intressant påse med sig hem!
Vill ha!!


Meeko fick en "Ful-pip"...... :-)

...och Ramses fick en ny gris :-))


Två nöjda pojkar :-)


Den gamla grisen var som sagt utmärglad och hade gjort sitt ;-)


Må väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar