lördag 10 mars 2012

Förberedelser inför nästa helg..

I onsdags efter jobb stuvade matte in mig och Ramses i bilen för en tur upp till Helsingborg.
Färden gick till Hundfrisörerna där matte bokat tid åt mig hos Linda så hon kunde göra mig snygg och fin inför Malmöutställningen nästa helg!
Och nog blev jag stilig alltid :-))
Tassarna och öronen trimmade, stumpen tillfixad och byxorna välklippta hihi.
Så nu är jag redo att visa upp mig för domaren nästa söndag :-)
Matte och jag ska bara göra några sista spring,- och ståövningar till så att det sitter så fint som möjligt :-)

Ha en underbar helg alla läsare!
Woof!

4 kommentarer:

  1. Då är den stiliga pojken ännu stiligare nu. Blir säkert BIR om domaren är lite kunnig tycker Meekos mormor. Kram o lycka till!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-) ja vi får väl se hur det går.
      Meeko är världens finaste oavsett hur det går och oavsett vad domaren tycker om honom :-)
      Kramar

      Radera
  2. Spännande, håller alla tummar & Tassar för er. Glöm inte att fota nu så vi får se hur snygg han blev.

    SvaraRadera
  3. Tack tack :-)
    Det lär bli en del foton som kommer in på bloggen sen :-)

    SvaraRadera