söndag 4 december 2011

Semester....

Jaha, nu kommer det vara typ en veckas semester här på bloggen....
Matte och husse ska ut och fara igen....
Dem åker till Edinburgh imorgon och är borta tills på fredag, och eftersom jag trots allt behöver mattes hjälp för att blogga så får även min blogg ta semester tills matte är hemma igen.....
Jag och Ramses ska vara hemma och vakta huset i Blentarp tillsammans med hussefar och hussemor...
Känner jag mig själv rätt så kommer jag nog vara lite ledsen imorgon i alla fall över att matte inte är hemma hos mig, men det lär nog gå över sen hihi.
Fast kommer bli jätteglad sen när hon är hemma igen :-))

Nu ska i alla fall jag och matte gå ut på tomten och träna lite :-)))
Sen blir det väl bus hela veckan lång :-))

Hörs igen om några dagar :-P
Woof sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar