lördag 31 december 2011

Julafton x2 :-))

Ni kan tro att jag och Ramses haft en rolig jul!
Vi fick båda ha julafton två dagar i rad :-))
Massa paket fick vi!!!!!

På själva julafton var matte och jag först hemma hos mattes mormor på förmiddagen och firade jul med henne. Där fick jag min första julklapp :-) Ett gott ben!
Sen på kvällen var jag hemma med matte och då hade vi mormor och Tommy, morfar, Danne och Madde med familj hos oss :-)
En riktigt mysig julafton!


En jätterolig julklapp!! En stooor boll med ett djuröverdrag
som går sönder jättelätt hehe.

Vad har du fått för paket Liam????
Ska jag hjälpa dig att öppna dem???


En till julklapp!!!!


Wow! Min alldeles egna Kong fick jag av storebror Ramses :-))


Skynda dig matte!!!!!!



Sen på juldagen firade jag och matte jul med husse och Ramses och deras familj :-))
Blev en maaaaassa julklappar till oss då också hihi.

Vi vill ha julklappar!!!!!!


Varsågoda pojkar ;-)


Ge hit min julklapp!!


Mmmmmmm!!! Ett ben!


Jag vill också ha!!!


Oj, ett ben till mig också :-))


Mer julklappar!!!!


En handduk? Vaddå? Menar ni att JAG brukar skita ner mig???...
(Matte svarar; eehhhh, jo, något....)


Hmmm, vad är det där?


Oj, en stoor apa :-)


Åh, en till!!!


Måste öppna och se vad jag har fått!!!


Ett leksaksben från husse!!! :-)


Vad är det här då????


Yes, en till leksak!!!!!


Slita, slita, slita!!!


Heela min julklappssamling förutom min fina handduk :-))
Blev en del julklappar hihi.


Jag och matte tackar alla våra nära och kära för två underbara jular :-)
Hoppas alla andra fick en lika bra jul som vi fick!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar