måndag 19 december 2011

Årets hund-hot har börjat....

Jaha, då var det julveckan nu då, och som ett brev på posten har det lockat fram alla smällande snorungar!!!
Jag hatar dessa veckorna på året, och många hundägare håller säkert med mig.....
Jag pratar såklart om dessa förbannade fyrverkeripjäser som har börjat säljas och alla dessa förbaskade snorungar som inte har vett, respekt eller hänsyn när sig!!!

Tyvärr blev vi drabbade imorsemorgonrundan av en av dessa idioter!
En liten blond jävla gymnasieunge som, troligen avsiktligt, hoppade av sin kompis cykel 10 meter framför oss, satte ner och tände fyr på en pjäs som brände av 5 meter framför oss!!!
Stackars Ramses är livrädd för smällar så han blev skiträdd och började skaka och Meeko fattade inte riktigt vad som hände så han började skälla i högan sky....
DET GJORDE MATTE OCKSÅ!!!!
Jag skrek på ungjäveln vad fan han sysslade med!
"Vaddå...." får man till svar....
Jag skrek vidare att man väl för helvete inte smäller av fyrverkerier framför folk med hundar och att han var en jävla idiot!!!
Den äckliga ungen bara hånlog mot mig och gick vidare....
Önskar att jag kunnat ge idioten på käften istället.....
Hela händelsen är nu dock polisanmäld...
Troligen kommer det ju tyvärr inte leda till nåt eftersom jag inte vet vad ungen hette, men det kändes i alla fall som det rätta att lägga en anmälan.....
Ungen kan ju hoppas att han inte springer på oss när husse är med.....

Varför kan inte folk ta hänsyn till djur, och människor för den delen med, när det närmar sig nyår....??
Ska det varajävla svårt att bara smälla fyrverkerier på nyårsafton..??
Stryk skulle alla såna idioter haft...!

Må väl och se upp för idioter med fyrverkerier!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar