måndag 11 juni 2012

Födelsedagsfest hos morfar

I lördags åkte vi på födelsedagsfest!
Matte, husse, jag och Ramses :-)
Morfar fyllde år så vi åkte hem till honom för lite firande.
Morbror Daniel, hans Madde och deras son Liam var också med.
Liam tyckte jag och Ramses var jätteroliga....
Han ville gärna springa runt och busa med oss.....
Jag var inte helt jätteförtjust.... Jag sprang hellre lite omvägar...
Fast han var ganska spännande att smyga fram och lukta på emellanåt.... När han inte såg det såklart :-)
Ramses däremot var mer modig och tålmodig....
Liam tyckte om att sitta nära storebror och mysa med honom....

När kvällen var slut så sov vi över hos morfar...
Vi fick hela övervåningen för oss själva! Matte och husse sov i en jättebra säng!! :-)
Dem bäddade ut den på golvet så jag och brorsan kunde lätt smyga fram och säga godmorgon dagen efter hihi.

Liam tyckte Ramses var en jätteskön huvudkudde hihi.

Som sagt, en jäääättebra säng ;-)
Tack för ett jätteroligt kalas morfar och grattis från oss igen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar