onsdag 6 februari 2013

Två lurviga sjuksköterskor

Nu är det minsann en riktig sjukstuga här hemma.... :-(
Tyvärr så klarade sig stackars Tobias inte undan utan började bli dålig igår kväll han också :-(
Själv r jag inte heller kry ännu, men dock betydligt bättre än min kära sambo, så nu är det jag som får sköta om våra pojkar och se till så att dem kommer ut...
Inte det lättaste när man själv inte har nån styrka i kroppen, men för tillfället så slipper ju i alla fall jag springa på toaletten... Man får vara glad för det lilla :-)
Idag har Klorin dessutom köpts hem så toaletten har nog egentligen aldrig vart så ren som den är nu hihi.
Den skuras x-antal gånger om dagen haha.
Jag har i alla fall sluppit ur min karantän i sovrummet nu och kan vistas i övriga lägenheten...
Nu är det stackars Tobias som har åkt på karantän i sovrummet istället.... :-(
Jag hoppas verkligen att vi sen är klara med den här räliga omgången av kräksjuka så vi alla kan få hålla oss friska ett bra tag framöver!

Som tur är så har vi våra alldeles egna sjuksköterskor här hemma....
Dock lurviga sådana :-)
Båda pojkarna är väldigt måna om att hålla koll på oss hihi.
 
Jag hade finfin uppassning och sällskap under mina dagar i sängen :-)

Meeko höll sig tätt intill matte för att trösta :-)

Hur mår du matte???

Jag vill också komma upp och hålla matte sällskap.....

Värmer gott att ha ett vovvehuvud i knäet :-)
Tänk vilken underbar, ovillkorlig kärlek dessa härliga hundar bidrar med :-)



Må väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar