söndag 2 december 2012

En helt ny värld

Det har vart dåligt med bloggandet nu över helgen....
Vilket har sina anledningar :-)
I fredags åkte jag tillsammans med Tobias ner till Lund och Memira för att göra en ögonlaseroperation!
Jag har vart rejält närsynt i ungefär halva mitt liv och sedan länge drömt om att göra en laseroperation...
Nu har jag äntligen fått gjort en :-)
Så hela förra helgen och en del i veckan vart det begränsad tid framför datorn, mycket på grund av att datorljuset var ganska skarpt för mina ögon...
Mina solglasögon har blivit flitigt använda under veckan som gått, både ute och inomhus hihi.
Båda pojkarna var jätteduktiga när vi kom hem efter operationen....
Husse fick leda hem en väldigt trött matte som stapplade in i hallen med solbrillor på och stängda ögon samt ganska mycket smärta och sveda i ögonen...
Båda våra kloka pojkar förstod att nåt inte var helt okej med matte så ingen av dem gjorde ens försök till att hoppa upp och hälsa...
Men efter några timmar nerbäddad i sängen var matte på fötter igen, nåtsånär i alla fall :-)

Nu en vecka efter känns allt helt fantastiskt!
Jag ser bättre än jag nånsin minns att jag gjort och detta utan varken linser eller glasögon :-)
Det känns som en helt ny värld öppnat sig :-)
Tur matte har tre så fina och underbara pojkar här hemma!
Husse har vart oumbärlig dessa dagar efter operationen <3 br="br">
Så nu ska det åter bli lite ordning på inläggen här :-)

Må väl!

1 kommentar:

  1. Såå underbart för dig att dels få möjlighet att göra ingreppet och sedan att det blev så bra - fantastiskt! Skulle oxå vilja slippa allt grejande med linser, läsglasögon och vanliga glasögon, suck... Ha en bra vecka o hälsa alla dina killar :-)

    SvaraRadera