tisdag 13 februari 2018

Vinterbus!

I januari fick vi då äntligen lite kyla och snö även här nere i Skåne!!
Så tråkigt att det inte kan komma lite tidigare dock tycker jag, typ runt julen...
Och att det inte kan hålla sig kallt ett bra tag...
Jag tycker det är så skönt när det blir minusgrader och snö...!
Luften blir så klar och härlig och hundarna håller sig så rena och fina :-)
Pojkarna älskar också när det bli kallt, och framförallt om det även blir snö...!
Då kan man ju vara ute på tomten och få leka och busa hur mycket man vill!

En liten bildkavalkad från när vi hade vitt på marken här :-)




















Vi har precis varit lyckligt lottade med en vecka med minusgrader, men nu är vi tyvärr uppe på plusgrader igen :-(
Nog för att jag längtar till våren (som är min absoluta favorit årstid) men den lär ju (bör ju) inte infinna sig än på några månader, och det här slasket vi allt som oftast får stå ut med här i Skåne är bara SÅ TRÅKIGT!!!!
Personligen hoppas jag på en ny liten köldknäpp, snart, så vi kan få njuta av mer trädgårdstid och härliga promenader :-)

Må väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar